Föreläsning

Sitter i aulan på miljö föreläsning, det är jätte intressent... Fattar inte direkt vad han pratar om och jag räknar ner minuterna tills vi får gå härifrån. Tar 3 bussen hem sen så antar jag att jag bara kommer sitta hemma. Teatern imorgon blev inställd för vi fick inte plats, så det blir franska lektion ändå, livet suger ju. Har inget mer att skriva men jag har så grymt tråkigt så tänker väl göra lite update om veckan: onsdag - träning, torsdag - bara hemma dag, fredag - kolla på när alle spelar innebandy med my och emil sen hem till my med alle och emil antagligen, lördag - spela match i gävle, söndag - kolla när dido spelar med sofie och kanske några till. Så ser väl den har veckan ut, sätt så mycket sport


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0