gästbloggning av världens bästa Frida!

Helena tvingade mig att skriva ett inlägg bara för hon skulle få fler läsare då sa hon. Självklart gick jag med på det för jag kan ju förstå att det är ganska tråkigt för henne att blogga när det bara är 3 stycken som läser. och dom som läser hennes blogg är  hennes mormor, mamma och pappa. Men alltid något, eller hur? Men nu kommer hon få betydligt många till bara för jag gästbloggar :)

Nu ska jag och helena ta och fixa oss sen vänta på sofie sedan bär det i väg till bollnäs där ifrån vi tar bussen in till alfta. i alfta blir det partyy natten lång sen åker vi hem till my och okuperar hennes säng.
nej nu ska jag gå och kissa innan jag kissar på mig igen, SKÄGG!

lägger väl in en bild på snyggingen själv då:


fast en mini får det allt bli..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0