It feels so good being bad


Underbara naglar jag har fått

Kollade på film igår med My och Rasmus, "the last house on the left" fyfan, fick ju panik
Rasmus somnade typ vid halv 12 och jag och My somnade väl runt 2 kanske
Filip ringde mig någon gång vid 1, riktigt romantiker ;)

Idag så gjorde My en superfrukost och efter ett tag så åkte Rasmus hem, sen hämtade My's pappa oss så vi drog ner till stan på julskyltningen som resten av Bollnäs gjorde.
Åt pizza på city, och såklart kommer Dido och c/o in, gick inte till Max bara för att jag var säker på att dom var där, skulle ha gått til max.
Jag får vara ledig imorgon efetrsom jag ska till tandläkaren vid 14.00 och mamma tyckte det var onödigt att jag åkte till skolan eftersom jag börjar 11.00, livet rullar på, det går bra nu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0