Jag gräver min grav för dig


Åh värsta dagen på året om jag ska vara ärlig, först åker min bussen förbi mig och stannar vid mitt hus för det är någon som springer efter, så då täntke jag att han kunde väl vänta på mig också men när jag nästan var vid bussen åkte han igen...
Hade Hemkunskapsprov som jag nog inte klarade och hade ont i huvudet enda från morgonen till lunchen
I bussen ner till station så sitter ju "Dido's gäng" eller vad man nu ska kalla dom? Och sen ser några av dom mig och skriker: HELENA ÄR HÄR BAK DIDO, GÅ TILL HENNE!! ÅH FEGIS GÅ TILL HENNE DÅ HON ÄR JU HÄR BAKOM OSS!
Sjönk sakta ner i mitt säte och gömde mig i mina händer och skämdes, börjat blivit lite drygt att få höra något sånt där varje dag
Senare på station så står dom där igen och glor och skriker: ooooooooh!
Åh herregud...
Men pappa gör i alla fall pannkaka och jag har innebandyträning ikväll, så resten av dagen ska väl i ala fall bli hyfsad



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0