Tja Oliwia

Hej Oliwia Kastman deta inlägg är tillgängnat till dig eftersom du är så go och gla' kexchokla' :)
Den där låten är som dig, för svennebanan vill inte ha dig här

Den hackar ju lite men det siter man väl i, orka bry sig bara att pausa och vänta om det ska va så okej?
Ska vi satsa på att du ska göra 10 mål nästa säsong eller bara 5? Du får göra fler om det blir så, bara bra om vi ivnner och får käften på alla Bollnäs spelar ;) oj nu blir dom nog sur på mig... men MOHED :love:
Hjärnsläpp nu sååå slut



Kommentarer
Sveriges bästa människa OLIWIA

tack för inlägget bruschaaan, jag tycker vi satsar på att göra 2 ½ mål var, då blir de ju 5 :D WOHOO vad jag är smart ;D Ge mig mig

2010-11-08 @ 21:54:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0