Two is better than one


ÄNTLIGEN HELG!
idag blir det mys med sötnosarna, film, dipp, chips, gurka och allt annat skräpmat
mina föräldrar gör även tacos ikväll, blir väl att äta det också
hade prov idag, franska och det var nog det lättaste provet jag någonsin gjort, easy as a pancake
har prov på tisdag, biologi, känns som att det kommer vara ett av dom svåraste, blod, matspjälckningsystemet (vad heter det?) och lungor och skit, räknar med ett omprov!

Underbar fredag, jag älskar fredagar över hela mitt hjärta
och jag hatar kyla och snö av hela hela hela mitt hjärta



Kommentarer
Anonym

Håller med dig. Det är härligt med helg. :D

2010-11-21 @ 13:36:05
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0