Utanför din dörr, i blåa jeans och vit t-shirt


02.41 och jag är inte ens lite trött, men sista inlägget innan jag går och lägger mig i alla fall och jag måste då säga att jag tycker om folk som bor på ren

Någon
Som förstår dig:
Petra Eriksson
Som du saknar: Dido babe
Som du längtar efter: Dido babe
Som du hatar: Äckliga skabb på skolan

Vem
Kramade dig senast: Oj jävlar.. ingen aning
Pussade dig senast: Mogge Mickelsson, haha
Var hos dig senast: Frida Woxberg och Sofie Bergström
Var du hemma hos senast: My Österman
Ringde dig senast: Petter Norén
Ringde du senast: Hem

Jag
Är singel: Så singel man kan bli
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Jo
Svär ofta: Aaa
Sjunger i duschen: Varje gång
Är en morgonpigg person: Åh nej
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Mina hälgeshorts är ju så sexiga så ja
Är kär i kärleken: Hur kan man vara det?
Skrattar åt mina egna skämt: Ja, jag är ju sååå kul
Vill ha barn: Senare

Har du
Piercingar: Nej
Syskon: Maybe
Pojk/flickvän: Nä
Jobb: Niet
För många vänner: Nopp
Rymt hemifrån: HAHAH ja
Färgat håret: Yes
Bra självförtroende: Duger väl
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Men ja
Somnat i skolan: Yes
Brutit ett ben:
Tappat bort mig i min hemstad: Nja
Sett en fallande stjärna och önskat: Aa
Varit otrogen: Nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Hela tiden
En hemlighet som ingen vet: Kanske
Varit på en blind date: Nej
Sovit en hel dag: Nja
Somnat gråtandes: Jo

Brukar du
Titta dig själv i spegeln: Ja, jag är ju så het?
Ha ångest: Händer väl
Drömma mardrömmar: Ibland
Klä dig i svart: Jorå
Hata folk: Ibland, eller störa mig på mest
Lita på folk: It happens

Sista personen som
Sov i din säng: Jag
Fick dig att gråta: Vet inte
Du delade en cigg: My kanske
Skrek på dig: Någon
Du fick sms från: Mangeboi

Hoppas folk förstår att jag är oseriös på några saker, haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0