you can't expect me to be fine, i don't expect you to care

Här ekar det tomt! Men kan beskriva hur mitt liv ser ut med en text: 
I've been upset and I've been down, I've been throwing things around
Since you're no longer here beside me and my friends say: Hey! What's new?
They just heard that we were through, well I guess I'm alright
It's funny you just changed
The boy that I once knew started acting strange
I didn't know just what to do, it seemed I had no choice but turn around and leave
And though for sure I cried, It took some time but now I see, I'm surviving this for sure.

Förutom min upp och ner period som jag går igenom då? Jo, slutar ju 9an snart då och får sommarlov. Fyller år om 2 dagar och om planerna går vägen så kanske jag kan börja leva lycklig igen efter helgen! (Haha, tror inte det va)

Idag hade jag friluftsdag, hängde en stund på Gumpels med David, Mattias och Helen. Drog sen till stan och köpte min efterlängtade virkade väst och gymmade. Åkte sen vidare till Valbo med min mor och far. Fick med mig hem lite kläder och nya grejer till mitt rum. Imorgon är jag ledig och jag tänker sitta uppe och vänta på pll avsnittet som kommer ut inatt, spriiiiiicker!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0