19 september - home sweet home

Är för första gången på över en månad hemma i lilla Segersta och det känns skönt! Är ledig imorgon så ska sova här inatt. 
Har varit en helt vanlig dag i mitt nya "hurtiga" liv, började med skola, sen till Nordic och gymmade en timme med David, sen 2 timmars träning med innebandyn. Kan ju meddela att jag är jävligt trött just nu! Boken som vi ska läsa 90 sidor till på onsdag ligger bredvid på nattduksbordet men tänker inte röra den ikväll, ögonlocken kommer stängas vilken minut som helst.
Har ju även börjat dricka Gainer Pro, har ju försökt gå upp i vikt i flera år så ska ge det här ett försök! Inget minus direkt om man bygger lite extra muskler samtidigt, vill ju bli mer fit! Så trött på att vara den pinnsmala tjejen ;)
 
Imorgon får vi se om jag drar ett pass på gymmet eller inte, måste plugga och städa lägenheten i alla fall. Ska övertala pappa att köpa hantlar åt mig, vet inte varför men jag tycker att det är pinsamt att göra det på gymmet bland alla killar som tar 100 kilo medan jag typ tar 5.. Som Jens och dom kallar de "snoppmätar-tävling" Haha! 
 
Ska gå och tvätta bort sminket sen ska jag nog sova! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0