9 september

Tänkte ta tag i bloggningen nu! Valde en Blogg.se design så länge, orkar inte fixa någon egen + så var den här lite mysig! Fast fult med löv som header, haha. 
 
Malin kommer hit strax, då tar vi en pw, köper lite gotta och kollar på Prison Break! Söndagar är inte så pjåkiga ändå ;)
 
I fredags var det gymnasietranan, det började bra, blev dåligt, blev lite bättre och det slutade bra! Tur man har riktigt sköna kompisar som får en på bättre humör! Somnade omkring 5 och vaknade 8, somnade sen om och vaknade vid 4 igen med en täppt näsa, huvudvärk och ont i halsen... Så de ska vara! Så resten av helgen har jag bara slappat i soffan framför tvn och datan. 
 
Imorgon har vi sovmorgon till 10 och vi lsutar 15.40, då tar jag bussen till Bollnäs och gymmar med David som har varit utomlands i 2 veckor, kan tänka mig att han kommer vara riktigt brun och jag är ju som vanligt blek som ett as.
 
Vi får väl se hur länge det här håller, hoppas inte på för mycket!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0