17 september

Det här går ju bra! Eller hur?
Hade sovmorgon till 10 idag, hade engelska sen så var vi på Röda Kvarn i byn från 12 till halv 3... Teatern var nog det mest värdelösaste jag någonsin har kollat på! Sitter i soffan och väntar på mamma och pappa, ska göra lasagne och plugga matte + historia, har redovisning och prov imorgon... Livet på samhälle är inte så jävla lätt!
 
Dom senaste dagarna har jag spelat NHL med Jimmy och Malin, kollat på American Pie med dom, varit på gymmet med David, solat, varit med Jens, ätit på Maxim med Malin, umgåtts med Martin, Ivan och Jens och sen kollat på American Pie med Jimmy och Malin igen, eller jag somnade medan dom kollade, haha! Och har även tagit passa powerwalks med Malin! Livet i Alfta är rätt så mysigt ändå faktiskt.
 
Är fortfarande förkyld men ska börja träna innebandy den här veckan igen, serien börjar 12 oktober och jag längtar som ett as! Kommer få nya dressar så äntligen slipper vi våra fula gula tröjor som är alldeles för stora ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0