andra september

Och här sitter jag med en tom blogg, ett nytt liv och en franskaläxa som väntar. Sen sist så har jag börjat på Voxnadalen och trivs faktiskt bra i klassen! Innebandyn har även dragit igång och det känns för jävla bra, ska även köpa kombinationskort (gym,gruppträningar,osv) på Nordic på onsdag så jag kan dra igång med träningen på riktigt! Men just nu är min gymkompis utomlands så jag får ta det lugnt i några dagar till i alla fall. 
Hösten närmar sig och den sista delen av det här året tänker jag fokusera på 5 saker: Mig själv, mina vänner, min familj, skolan och innebandyn. Kanske börjar blogga lite mer också, men det är inget som jag har som en prioritet. 

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0