And when you smile the whole world stops and stares for a while


I helgen, vad hände i helgen?
Jag var i Rengsjö med bla. Mogge och Petra, träffade på Lina och "gänget" inne i staden.
Och en utländsk tjej som hela tiden sa "he's gonna kill me!" - Ingen brydde sig förutom.. Mogge, ovanligt
Det finns inget ont i den människan. Det tog ett tag att lösa det där när hennes brorsa och pojkvännen kom (och enligt henne och brorsan slog pojkvännen henne) men pojkvännen såg emr ut som hennes brorsa + hon höll hand med hennes "brorsa" fast jag vet inte, "brorsan" skyddade henne ifrån "pojkvännen" i alla fall på slutet efter mycket puttande och konflikter.

Imorse, halv 8 så väcker Petra mig av att vi ska åka på Loppis, halv 8 och då hade jag sovit 5 timmar!
Den tjejen är helt otrolig, men man väljer ju sina vänner så jag får ju skylla mig själv ;)

Prov på tisdag så godnatt, måste plugga imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0