Du gör livet bättre än vad det någonsin har varit

Berätta om..:
1. Berätta om första fyllan.
Den 4 juni 2010

2. Berätta om första kyssen.
2009 - på en fotbollsplan i sexan i Hällbo

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Ärligt, så är det nog.. nej skit i det :)

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta - 96a Äldsta - vilket år är man född om man är 25?

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Haha, ja

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Mina ögonfransar

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Leendet och ögonen

8. Favoritsexsoundtrack.
Hahahha? va? jaja har alltid sagt: försök att hålla takten till Rihanna – Disturbia ;)

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
HAHAHAH min Carola skiva!

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
David Beckham

11. Har du strippat för någon?
Om den här gången när jag och Agnes blev utelåst från omklädningsrummet i bara bh och short så

12. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Haha näe

13. Har du snattat?
Eh näe

14. Har du moonat?
Haha nej inte direkt

15. Den du levt och upplevt mest med?
Adam Segerkvist, 12 år som nu har börjat växa bort

16. Hur många har du varit kär i?
2 om man räknar med nu

17. Käraste ägodel?
Min mobil och min dator

18. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Om min mobil ringer och hans namn stod där kanskerååå

19. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Att vara kär och inte få den besvarad och spindlar 

20. Homo, hetero, bi?
Hetro

21. Vad är kärlek?
Att kunna tänka "jag vill vara med han, vad jag än behöver göra så gör jag det", av att bara tänka på han eller se bild sitta och le för sig själv pågrund av pirret i magen som gör en till världens lyckligaste, att varje gång man får ett sms/ någon ringer så hoppas man att det är han

22. Vad skulle du göra annorlunda om Ja mycket egentligen, men om jag hade gjort annorlunda då kanske jag inte hade hamnat här och det skulle jag inte byta ut mot någonting i världen
du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?

23. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Ja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0