I wanna lay you down on a bed of roses

om du är singel måste du göra detta test,
om
du inte gör det kommer du alltid ha otur i kärlek!

Gillar du någon nu? - nej
Gillar du att vara singel? - på fester är det grymt men annars så.. nja
Gillar någon dig ? - inte vad jag vet, men vet ju aldrig med simon ed ;)
har du haft sex med hon/han du gillar nu? - hahahahahahhahahahahahahahhahaha! gud nej
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar ? - jag gillar ju inte nån såååå?
Har du någon kille/tjej på G just nu ? - neje :)
Är avstånd ett problem ? - aharu, fast nja
Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg ? - jag tröttnar på killar väldigt fort så rätt så
Måste han/hon ha samma intressen ? - nej, men inte vara hur lat som helst och bara sitta vid sin dator och spela wow
Kommer du alltid att vara singel ? - alltså, nja vet ju aldrig men det tror jag inte
Har du bra självförtroende ? - faktikst så ibland

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?
- 25
Hur många har du varit riktigt kär i? - 2
Vad tycker du om kärlek? - härligt
När kramade du någon sist? - idag
Saknar du någon speciell person? - mogge :) :) :)
Har du svårt för att bli kär? - ja
Är du singel? - ja
När fick du senast en komplimang? - idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej

HAR DU NÅGONSIN:

Hånglat med nån riktigt ful? -
haha.. ja
Hånglat med fler än 5 pers? - yesbox
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - kommer inte ihåg, men kanske
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Fått din mamma att gråta? - ja
Slagit ner någon? - nej
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja!
Tar du droger? - näe
Dricker du? - jorå
Vilka kläder sover du i? - olika
Vad hatar du verkligen? - falska människor, bitchbrudar fast det är ju typ samma sak
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - kanske
Är du ensam nu? - i rummet? ja, i världen? nej
Vill du gifta dig? - jarå
Vill du ha barn? - jodå

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng ?
- jag, annars frida kanske
Såg dig gråta? - venne
Fick dig att gråta? - venne
Du delade en cigg med? - jag antar petra ´men vet inte
Du gick på bio med? - gud.. ingen aning
Skällde på dig? - mamma säkert

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - ja, rex dog ju i despeerate housewives :( fast kolla på det avsnittet för att jag ville gråta
Kramat någon? - ja
Hånglat med någon? - nej
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - ja
Saknat någon? - nej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0