Jag finner det svårt att tro, vi är i himlen

Skriv någon
Som du älskar
- Mina vänner
Som du känt väldigt länge - Adam Segerkvist
Som du kan lära känna bättre - Dido tuffing Hussein
Som du vill säga förlåt till - Sandra Larsson
Som fick dig att inse något viktigt - Frida Woxberg
Som är som en syster för dig -
Som du vill vara utan -
Som betyder majs för mig - Majs? ahahah Mogge då :)
Som du tänker mycket på - Mig själv, det där lät ego men nu tänkte jag på min fot
Som känner dig väldigt väl - Mami
Som du saknar - Mogge Mickelsson
Som alltid gör dig glad - Mogge Mickelsson, efter regn kommer sol
Som du ställer upp för i alla lägen - Petra Eriksson
Som du haft roligt med - Petra Eriksson
Som borde vara stolt över sig själv -
Som du kan vara dig själv med - My Österman
Som är din barndomsvän - Adam Segerkvist
Som hjälpt dig genom svarta stunder - Lovisa Lindblom
Som du aldrig kommer glömma - Mange Larsson
Som du förlorat kontakten med - Linnéa Clar
Som alltid kommer att finnas i ditt hjärta - Papi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0