even at my worst i'm best with you!

Blev inte att vi tälta igår. Jag och Sandra gjorde något mycket roligare: Vi var med Ben, Jonte, Richard och Martin
Åkte till Runemo badet (haha) och umgicks, goaste killarna!
Efter ett tag börjar Jonte stå och dansa med hörlurarna i, helt ensam, långt ifrån oss.. Vad kunde vi göra mer än att garva åt han?
Efter ett tag åkte vi och spelade fotboll, har upptäckt att jag inte kan träffa ett 7-manna mål längre och att Jonte inte ska ha sina tofflor när han spelar, fick leta efter dom i mörket och det var inte det lättaste med min super syn!
Men det blev en riktigt bra torsdag och nu är jag riktigt lycklig, är precis där jag ska vara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0