no one will shine as bright like you did

Yoyoyo Helena hääär!
Skj...

Vi börjar om... Hej! Skolan är igång igen och klassen är fan chill ändå, eller den duger!
Gick på stan med Sara igår, tog en kebabtallrik på Roy's och sen åkte jag hemma och kikade på Wallander hela kvällen.

Idag var väl skoljobbet igång på riktigt, fick göra ett gammalt nationellt prov på matten, märks att man inte kommer ihåg så mycket sen lovet. Ska även välja vilket profilval vi ska göra, verkar som att det blir innebandy för min del! Har kommit på att jag ska satsa fullt ut med den, träningarna drar ju igång nu och vi ska även träna med damlaget! Och hur proffsig blir man inte då till Hönan Agda? ;)

Ikväll åker jag, Sandra och Frida till Alfta och kikar när Ben♥♥♥ och resten av våra underbara killar möter Bollnäs där även två goa killar från min klass spelar!
Får sällskap av Julia där också, så blir nog en skön tisdag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0