Året 2010

Årets bästa grupp: olika
Årets bästa kvinnliga soloartist: Rihanna och September
Årets bästa manliga solo artist: olika
Årets låt: Lady Gaga – Alejandro
Årets bästa dryck: cola
Årets bästa godis: marabou polka!
Årets äckel: :)
Årets snyggaste kille: det har jag sett många av
Årets snyggaste tjej:
Årets bästa konsert: roockweekend, lätt!
Årets kram: 13 november var ju en bra kram/hångel dag
Årets sötaste: har varierat
Årets tidning: ööh
Årets bus: hahah säkert något från sommaren eller början av 2010
Årets klantigaste: HAHA jag
Årets godaste mat: kina mat
Årets frisyr: har haft samma hela året typ
Årets födelsedag: min
Årets resa: 5 dagar i hamra och gårnresan till grönan
Årets fest: hela sommaren var en fest
Årets person/personer: petra, frida, sofie, klassen, killar som är värda att komma ihåg och fleeer
Årets film: filmen på frida ifrån persmässan, HAHAHA!
Årets bok: boken om mig, höhö
Årets TV-serie: vänner, how i met your mother och desperate housewives
Årets kyss: 13 november
Årets ord:
Årets skämt: påtal om brända pepparkakor eller nå, kommer inte på nå annat
Årets läskigaste: haha H&M i Mora
Årets tråkigaste: emodagar
Årets roligaste: sommaren, roliga msn-konversationer, eller hela året!

VINTER DEL

















VÅR DEL















SOMMAR DEL





































HÖST/VINTER DEL







¨












BÄSTA ÅRET, TACK ALLA SOM GJORDE DET GULDVÄRT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0