Dag 29 och 30

MINA AMBITIONER
Min ambition är nog sporten, om jag inte har fel om vad ambition betyder då
I alla fall...
Har alltid brytt mig om den, det går före skolan, går före allt!
Om jag inte hade sporten skulle jag nog inte vara hel. Ha-ha?
Men det är nästan mitt liv, att känna att man gör någonting bra, göra ett mål, en assist, bra pass, en bra brytning, vilken känsla
OCH ATT VINNA EN MATCH ÄR JU WOOOOW!
Jaja, utan sport ingen Helena, that's it

ETT SISTA ÖGONBLICK
Måste nog säga 12 slaget, när det blev 2011
Det var så overkligt, kände att jag bara ville spola tillbaka tiden till sommaren, när allt var "lev livet varje minut, lev livet tills det tar slut"
Tänkte på hela året som varit, allt bra, allt dåligt och på hur bra 2011 kommer bli
2010 var bra, 2011 ska bli bättre.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0