Dygnar



Kollar på Vänner, har haft några sociala människor på Msn, skulle sitta och mysa i en gammal fotbollströja - slutade med att när jag skulle ta av den så fick jag inte av den så jag fick klippa sönder den på mitten... det är i sånna här stunder man fattar att man har blivit biff.
Hoppas jag får skjuts till skolan, orka åka buss?
Klockan 6 ska jag gå ner och fixa frukost, precis fixat mig färdigt och klär på mig snart
Blir nog första gången jag riktigt dygnar det här, alltid gett upp typ vid 4-5, 6 som senast.
Ska försöka få med mig Madde till Gårn idag, om du läser det här innan skolan: FÖLJ MED FÖR DU-VET-VEM VILL DET, HAR SNACKAT MED HAN! :D :D :D :D :D fick veta andra saker du ska få höra också, YES!
Aja, tillbaks till vänner!

HAHAHA - om ni inte sett fattar ni inte



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0