It's clear that I'm not getting better

Efter en lång dag hemifrån så sitter jag äntligen i min säng, fast tyvärr med sällskap av Frida.
Tog tåget till Gävle vid 1 och började tömma våra plånböcker direkt när vi kom fram
Köpte 1 linne ifrån Bik Bok, en kofta ifrån Gina Tricot, en skjorta från Gina Tricot och ett till linne ifrån H&M
Efter det så köpte vi mat på Donken och tog med oss till station eftersom vi inte skulle hinna äta det där, så satt vi som lodisar och åt upp vår mat.
När vi kom till Bollnäs så mötte Sebastian oss och vi gick hem till han och jag färgade slingor i hans hår, HAHAHA han ser ut som en ur The Backstreet Boys nu!
Jonas kom och umgicks med oss senare också, men vid halv 10 skulle dom till Tuppz, så jag och frida gick till Max och köpte Pommes Frites och Bearnaise dip.
Frida spenderar natten här i alla fall, sen imorgon följer hon med när jag har match i Bollnäs.

Godnattttttttt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0