Nine things about myself

1. Jag är halv finsk
2. Jag är inte den här gulliga tjejen ex/ ååh älskling, jag älskar dig mer än allt annat på jorden! - det känns fjantigt
3. Jag gör för det mesta allt jag kan för att hjälpa mina vänner när dom har problem, hatar när dom inte mår bra
4. Jag försöker bli en bättre person, snällare och så där, går väl helt okej (?)
5. Jag använder INTE dom här orden: sötnöt, ily, busigt, gosigt, kuligt. Ni fattar nog vad jag menar
6. Jag verkligen hatar dom som förstör andras förhållanden, kan dom inte bara låta personerna vara? Alla förtjänar att vara/bli kär och att ha ett förhållande, back off och sköt erat eget
7. Men av hela mitt hjärta hatar jag dom som förbjuder andra från att bli tillsammans med killar som den personen har strulat med/varit tillsammans med för länge sen, skillnad om det är någon dag/vecka, men månader och kanske tillochmed år? Det gör man inte
8. Jag vill spola tillbaka till sommaren 2010, allt var som bäst då
9. Jag tycker om min klass såhäääääääääääääääääääär mycket, men den hade varit bäst om Ahmed och Metin hade gått
med oss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0