påsklovet!

Bästa: Mina amigos
Sämsta: Saknar F!
Framgång: Börjat få tillbaka mina magrutor!
Låt: Plain White T's – Hate (I Really Don't Like You)
Sms: "bästa helena"
Oförglömliga: "du är underbar!"
Humör: Lycklig/olycklig, har varit lite upp och ner!
Bästa kväll: Typ hela lovet, men inte sista april..
Känslor: Komplicerat
Kyss: Inte kysst någon på lovet ;)
Tårar: Igår natt
Ord: Matvrak
Person: Richard och Karro!
Vän: Karro
Minne: Hela looovet
Skratt: Rätt så många, men fick mig ett skratt när Richard berättade att hans fotbollstränare tror att Richard är bög, hahaha
Léende: :)
Godaste: Maxglass och äppelpaj ifrån Max!
Ånger: Att jag var i Marma på sista april..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0