don't write yourself off yet

Det var så skönt at bli väckt halv 11 imorse av en telefonförsäljare som bara tjatade oh tjatade, lär dig lägga på mamma eller skaffa en telefon till erat sovrum!
Hade planerat att sova så skööönt oh lääänge... fast somnade om och vaknade 2 och det var ju inte det jag hade tänkt direkt, haha äh!

Satt mig vid tv:n och åt flingor, chips och pepparkaksdeg. Om en timme åker jag och Sofie till Bollnäs (visst är hon hur het som helst på bilden?) Vet inte vad vi gör, vart vi hamnar eller hur det blir, men det vet vi aldrig riktigt när vi drar upp på någonting tillsammans så ;) jag och Soffan tillsammans är galet, blir aldrig som det är planerat, haha! Påtal om pepparkaksdeg?



Kommentarer
Frida

Kom ihåg att lägga ut en dagens outfit till i morgon!!!!!!!!

2011-11-24 @ 19:49:05
URL: http://fridakaninte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0