won't you hold me like you used to

Oj, inte suttit här på hela dagen, vilken skräll!
VG på HKK-provet och VG- på NO-provet, även fått mina omdömen... Vadå väger mellan ett G och VG i svenska?! Detta är helt oacepptabelt må jag säga! *överdriven gammal röst*
Och "Ser ut att nå måöen för VG i engelska" VADÅ SER UT ATT NÅ?!
THIS IS RUBBISH
Fast når ju målen för G i träslöjd, inte varit där så mycket och jobbat men inte ska man klaga, varje poäng behövs ju ;)

Nu ska denna lessa brud gå och lägga sig och ta ett rejält samtal med Hjalmarsson och Fröjd imorgon, jävlar om jag inte kommer inte på Samhälle, lovar och svär över min döda kropp att jag kommer hemsöka dom!

Chris Medina – One More Time



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0