yesterday you told me about the blue sky

Började skoldagen med ett matte-pass, sen fortsatte dom vanliga tisdags-lektionerna!
När jag kom hem åt jag 2 porrtioner pannkaka, tog en tupplur, kollade på Teen Mom 2, åt makaroner och köttfärssås, fick massage av pappsen och nu kollar jag på Top Model 16! :)
Har även läst 30 sidor ur klassikern och är väl cirka 30 sidor kvar, måste hinna kolla på Desperate Housewives, duscha, läsa ut boken och få lite sömn, hann inte ens träna ikväll eftersom jag var så sliten och pågrund av den där förbannade boken!

Imorgon börjar vi klockan 8 och klockan 10 ska vi kolla på Estet 2ornas musikal, rätt så chill om ni frågar mig!

9:2 is in the hoooooouse tonight!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0