you're holding in your hands the two halves of my heart


Här har du en dagens outfit Frida! Kan meddela att linnet är svinskönt men det sticks lite med paljetterna i början, men sen vänjer man sig ;) Modebloggerskan No.1 eller?

Var som sagt ledig idag eftersom det var begravning idag, gud vilken go familj farfar har! Som en av hans brorsor: *klappar pappa på magen* Janne, du ser ju gravid ut!
Hahahah söt♥ Man smälter ju för söta små gubbar, hihih (inte för att låta pedofiliskt nurå..)
Efter begravningen åkte vi hem till farmor, sen till E-center och handlade lite, köpte kinamat påvägen hem, åt upp kinamaten när vi kom hem och nu har jag precis städat klart!

Imorgon ska vi bort på julbord vid 4 och sen klockan 7 ska jag och Sofie götta oss med saffransbullar, knäck, pepparkaksdeg, vindruvor och julmust framför Grinchen :) Julkänslorna ligger på topp även fast snön fattas!

Nu ska jag ta ett chillpill, kolla på One Tree Hill, äta lite flingor och myyysa i min nybäddade säng!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0