i'm not that fragile, i'm not gonna break

Är verkligen bra på att blogga känner jag!

Hade i alla fall ett konditionstest idag på idrotten, vi kollade på Schindler's List på So:n och bakade bullar på Hemkunskapen. Hann med 3 bussen hem och sökte sommarjobb, och såklart lyckas man skicka ansökan till fel adress, haha! Men bara att hålla tummarna nu så man slipper vara pank i sommar ;)
Lyfte på mitt lata arsel och åkte till Höghammarhallen och tränade fotboll, kändes verkligen att jag inte var på G idag... Har ett Klöverlopp framför mig imorgon och är inte särskilt pigg på det heller just nu.

Det var allt för idag från "Helenas glamorösa liv mitt ute i ingenstans"
Godnatt :)
Molly Sandén – Why Am I Crying



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0